to top

معرفی 10 دستگاه تولید خانگی پرسود


855
زمان مطالعه: 5 دقیقه, 0 ثانیه

در بسیاری از کشور های بزرگ و توسعه یافته افراد درآمد خود را از کسب و کار های خانگی  بدست می آورند و زندگی می گذرانند. راه اندازی کسب و کارهای خانگی هزینه های کمی دارد و با نیروی کار خانگی و ارزان قیمت، هزینه تمام شده محصول را پایین آورده و سود بالا را به همراه دارد و در نتیجه حتی با حجم تولید کم هم می توان درآمد خوبی را تجربه کرد.



معرفی 10 دستگاه تولید خانگی پرسود

دستگاه های پر سود خانگی

در بسیاری از کشور های بزرگ و توسعه یافته افراد درآمد خود را از کسب و کار های خانگی بدست می آورند و زندگی می گذرانند راه اندازی کسب و کارهای خانگی هزینه های کمی دارد و با نیروی کار خانگی و ارزان قیمت، هزینه تمام شده محصول را پایین آورده و سود بالا را به همراه دارد و در نتیجه حتی با حجم تولید کم هم می توان درآمد خوبی را تجربه کرد. از طرفی میتوان این کسب ها را برای خانم های خانه دار نیز پیاده سازی کرد و به کسب و کار خانم ها کمک بسیاری کرد. در ادامه با ایران فکتوری وبسایت فروش کارخانه و تجهیزات صنعتی همراه باشید.

راه اندازی کسب و کار های خانگی نیاز به تجهیزات و دستگاه هایی با کارایی بالا و از طرفی با قیمت مناسب و نسبتا ارزان است. این دستگاه ها با توجه به میزان سرمایه اولیه همین طور میزان و نوع نیروی کار پیشنهاد می شود که می تواند از دستگاه های بسیار ارزان قیمت چند صد هزار تومانی تا دستگاه های نسبتا بزرگ چند ده میلیون تومانی باشد.

بهترین تولیدات پرسود خانگی


با استفاده از برترین دستگاه های بسته بندی کوچک و نیمه صنعتی می توانید کسب و کار خانگی پر سودی را راه اندازی کنید. راه اندازی کسب و کار های خانگی باعث رشد اقتصادی و پویایی مالی خانواده می شود. صنایع غذایی و نساجی دو نیاز مهم مردم، یعنی مواد غذایی و پوشاک را تامین میکنند و در هر شرایط اقتصادی این دو مورد جزئی از کالاهای ضروری مردم هستند. بنابراین با راه اندازی کسب و کار خانگی در این دو زمینه، درآمد و سود خوبی می توانید حاصل کنید.

بهترین تولیدات پرسود خانگی


معرفی 10 دستگاه های تولیدی پرسود خانگی


1. دستگاه عرق گیری خانگی


خرید دستگاه عرق گیری یا دستگاه تقطیر خانگی، یکی از کم هزینه ترین کسب و کارهای خانگی را برایتان راه اندازی کرده و می توانید به تولید انواع عرقیات گیاهی مانند گلاب، عرق نعنا، عرق بیدمشک و … بپردازید.
بمنظور راه اندازی، اولین گزینه بصرفه برای خرید دستگاه عرق گیری ۱۰ لیتری است که بیشتر با نام دستگاه تقطیر خانگی شناخته می شود. با این دستگاه عرق گیری در هر ساعت می‌توانید ۷۰۰ سی‌سی عرق و عصاره گیاهان مختلف را تولید کنید.

دستگاه عرق گیری خانگی


2. دستگاه کره و ارده گیری


یکی از ویژگی های بصرفه راه اندازی کسب و کار خانگی با دستگاه کره گیری، این است که دقیقا به همان اندازه که محصول وارد دستگاه می کنید، کره تولید می شود و هیچ پرتی یا دورریزی ندارید.رایج ترین محصول تولیدی دستگاه کره گیر، دستگاه تولید کره بادام زمینی است که فروش خوبی در فصول سرد سال دارد.با دستگاه کره گیر می‌توانید در هر ساعت ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرم، انواع کره و ارده را تولید کنید.

دستگاه کره و ارده گیری


3. دستگاه فلافل زن


دستگاه فلافل زن رومیزی یا همان دستگاه فلافل زن خانگی کاربرد دارد، به طور متوسط در هر ساعت ۴,۰۰۰ قرص فلافل را قالب گیری و آماده می‌کند. دستگاه فلافل زن خانگی هر کیلوگرم خمیر فلافل را به ۴۰ قرص فلافل تبدیل می‌کند.

دستگاه فلافل زن


4. دستگاه تولید رب گوجه فرنگی خانگی


برای راه اندازی کسب و کار خانگی با دستگاه آب گوجه گیری، مناسب و بصرفه ترین انتخاب دستگاهی با ظرفیت ۷۰۰ کیلوگرم مناسب‌ترین انتخاب است. پس از آبگیری گوجه برای پخت و تبدیل آن‌ها به رب گوجه فرنگی، به دیگ‌های معمولی نیاز دارید.

دستگاه تولید رب گوجه فرنگی خانگی


5. دستگاه روغن گیری خانگی


این دستگاه خانگی و کوچک، بطور متوسط در هر ساعت تولید ۱۰ کیلوگرم روغن را به همراه دارد و با تولید هر لیتر روغن می‌توانید تقریبا ۱۰ هزار تومان سود کنید. رایج ترین انتخاب دستگاه روغن گیری، دستگاه روغن گیری کنجد است که برای راه اندازی کسب و کار خانگی در فصول سرد سال پیشنهاد می شود. دستگاه روغن گیری زیتون نیز بسیار کارآمد و پرسود است اما قیمت بالاتری نسبت به سایر دستگاه‌های روغن کشی دارد.

دستگاه روغن گیری خانگی


6. دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات در منزل


مناسب‌ترین دستگاه برای بسته بندی حبوبات و خشکبار در منزل، دستگاه دوخت رومیزی است و درصورتی که میزان تولید بالایی مد نظر تولید کننده باشد، دستگاه دوخت ریلی افقی هم وجود دارد. با راه اندازی این کسب و کار خانگی می‌توانید به طور متوسط ۲۰۰ بسته در روز خشکبار تولید کنید.


7. دستگاه میوه خشک کن


دستگاه میوه خشک کن انتخاب مناسب دیگری برای شروع یک کسب و کار خانگی است. پیش از خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی باید به تعداد سینی، ابعاد، وزن و تنظیم دمای دستگاه میوه خشک کن توجه کنید.

دستگاه میوه خشک کن


8. دستگاه جوراب بافی


جوراب یکی از پر مصرف ترین پوشاک بین مردم است و تقریبا همه افراد هر روز، به خصوص در فصول سرد سال، جوراب به پا می‌کنند. با راه اندازی یک کسب و کار خانگی به وسیله دستگاه جوراب بافی، می‌توان فروش بالا و کسب درآمد در منزل را داشته باشید.

دستگاه جوراب بافی


9. دستگاه اسکاچ بافی


با دستگاه اسکاچ بافی در هر ساعت می‌توان ۱۲۰ تا ۱۵۰ عدد اسکاچ تولید کرد که اگر این اسکاچ‌های تولیدی کیفیت بالایی داشته باشند، سود بسیار زیادی برای تولید کننده به همراه خواهد داشت.

دستگاه اسکاچ بافی


10. دستگاه تولید دکمه


تولید دکمه به عنوان یکی از شاخه های پرکاربرد صنایع پوشاک است که قطعا یک انتخاب هوشمندانه به عنوان یک کسب و کار خانگی پر درآمد است. دکمه یکی از قسمت های مهم در دوخت لباس است که همیشه و در اکثر لباس ها کاربرد دارد و تنوع رنگی و شکلی بسیار بالا و غیر قابل شمارش در بازار دارد. میزان سرمایه برای شروع و ورود به این صنعت، متغیر است. و امکان اینکه مبلغ ثابتی برای شروع این کار مشخص شود وجود ندارد.

دستگاه تولید دکمه

تولیدات خانگی- تولیدات پرسود- تولیدات پرسود خانگی- کسب و کار- کسب و کار خانگی- کار در منزل- تولید در منزل- دستگاه تولید در خانه- دستگاه تولیدی- دستگاه تولید زود بازده- کسب و کار کوچک- کسب و کار کوچک خانگی- کسب و کار کوچک پرسود- دستگاه تولید خانگی- تولیدی خانگی- دستگاه تولید در خانه



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...