to top

تولیدکنندگان رب گوجه فرنگی


351
زمان مطالعه: 5 دقیقه, 53 ثانیه


 تولیدکنندگان رب گوجه فرنگی

۱- کارخانه رب نازچین 

این کارخانه فعالیت خود را پس از سالها تولید به صورت سنتی، از سال ۱۳۷۵ به صورت کاملاً صنعتی و مکانیزه در محل ابتدای اتوبان آزادگان _ خیابان شمس آباد، آغاز نموده و به تولید رب در بسته بندیهای قوطی یک کیلویی، ۵ کیلویی و شیشه ای حلبهای ۱۰ و ۲۰ کیلوگرمی (مناسب کاربرد درآشپزخانه های بزرگ) می پردازد.

banner5
کارخانه رب گوجه فرنگی نازچین با تولید رب و پوره گوجه فرنگی در بسته بندی های مختلف و با کیفیت عالی، محصولاتی در جهت تامین سلامتی، سلیقه و ذائقه مصرف کنندگان تولید می نماید.

۲- شرکت رب آتا

کارخانه کنسرو سازی آتا در سال ۱۳۴۲ توسط آقای مهندس عظیمی تبریزی در منزل شخصی ایشان واقع در سه راه ضربخانه تاسیس گردید.

ایشان به همراه خانواده خود مشغول به تهیه رب به صورت سنتی و فروش آن به صورت فله نمودند. پس از مدتی محل فعلی شرکت واقع در کیلومتر ۵ جاده قدیم کرج خریداری شده و شرکت به محل کنونی منتقل گردید.

images

این کارخانه دارای مساحتی حدود ۳۲ هزار متر مربع بوده و دارای قسمت‌های مختلف از قبیل سالن تولید رب‌ گوجه‌فرنگی و سالن قرنطینه و برچسب زنی مربوط به آن فرآورده و سالن بسته‌بندی رب گوجه‌فرنگی در بسته‌های تتراپک (۵۵۰ گرمی)، سالن تولید کنسرو لوبیا چیتی و خوراک بادمجان کدو، سالن تولید و بسته‌بندی کنسرو ماهی و سالن بسته‌بندی مربای تکنفره و سالن قوطی‌سازی (که در حال حاضر قوطی‌سازی این واحد تعطیل می‌باشد)، ۴ انبار، سردخانه، گرمخانه (جهت قرنطینه گذاری)، تراشکاری، آهنگری و نیز آزمایشگاه کنترل کیفی که مجهز به دو بخش میکروبی و شیمیایی می باشد و در انتها بخش اداری که در قسمت در ورودی کارخانه قرار دارد. آب این کارخانه از چاه عمیق تامین می‌گردد که مجهز به کلریناتور می‌باشد. انرژی پخت جهت تهیه محصولات از نیروی بخار تامین می‌گردد. که این بخار توسط دیگ‌های بخار تولید می‌شود.

۳- شرکت گلستان عصاره( دلند)

برای حصول اطمینان از مرغوبیت مواد اولیه مورد نیاز رب گوجه فرنگی در سطح وسیع و بهرگیری از روشهای نوین کشاورزی در مراحل کاشت، داشت و برداشت اقدام نمود با عنایت به موضوع این مجموعه به یکی از برگترین واحدهای کشت و صنعت ایران تبدیل گردیده است.

خطوط تولید رب گوجه فرنگی دلند با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک اروپایی که متکی به آخرین تکنولوژی روز جهان می باشد، در سالن هایی به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع نصب و راه اندازی گردید.

alt

گوجه فرنگی  ورودی به این شرکت پس از تایید توسط واحد کنترل کیفی با کاملترین روش مطابق با استانداردهای جهانی در چند مرحله شستشو و سورت شده ، پس از گذراندن  مراحل تولید توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک در سایزهای ۷۵ گرم ، ۵۰۰ گرم ، ۱۰۰۰ گرم ، و همچنین اسپتیک ۲۰ کیلویی و ۲۲۰ کیلویی بسته بندی می شود.
کیفتی رب گوجه فرنگی دلند در حین تولید توسط کارشناسان صنایع غذایی در آزمایشگاه مدرن کنترل کیفیت این شرکت بررسی و کنترل می گردد.

946_thum

صادرات پیوسته رب گوجه فرنگی دلند باعث گردید در سال ۱۳۸۲ و ۱۳۸۳ عنوان صادر کننده نمونه استان را از آن خود نماید.

۴- کارخانه رب چین چین

مجتمع کشت و صنعت چین چین در سال ۱۳۵۱ توسط علیرضا (بیژن) قدس‌طینت پایه گذاری شد. در آن زمان شرکت چین‌چین اولین کارخانه‌ی تولید رب گوجه‌فرنگی در ایران بود و یکی از اولین تولیدکنندگان مرباجات و آبمیوه در ایران به شمار می‌رفت.

هم‌زمان با تأسیس کارخانه، دستگاه‌های تولید رب، آبمیوه و مرباجات از ایتالیا وارد و توسط متخصصان اروپایی نصب و راه اندازی شد.

img_3096
بعد از انقلاب اسلامی این مجتمع تحت نظارت دستگاه‌های دولتی اداره می‌شد تا اینکه در سال ۱۳۸۸ گروه تولیدی آریا ملل زرین مجتمع کشت و صنعت چین چین را خریداری کرد.

پس از آن این گروه به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاران صنایع غذایی، بازسازی و تجهیز ماشین‌آلات چین چین را آغاز کرد.

در سال ۱۳۸۹ کارخانه‌ی چین‌چین بین الملل نیز در کنار این مجموعه قرار گرفت و وارد فرایند تولید رب گوجه‌فرنگی شد.

در حال حاضر ظرفیت تولید رب گوجه‌فرنگی در مجموعه‌ی کشت و صنعت چین چین و چین چین بین الملل روزانه بیش از ۸۰۰ هزار قوطی است که این حجم تولید، چین چین را به یکی از بزرگترین مجتمع های تولید رب گوجه فرنگی تبدیل کرده است.

 

۵- کارخانه رب تبرک

مجموعه صنعتی تبرّک با اتبیاع شرکت شهداب ناب خراسان در سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را در زمینه تولید رب گوجه فرنگی با ظرفیت مصرف ۲۰۰  تن گوجه فرنگی در شبانه روز آغاز نموده است.

۱) اقدام به سرمایه گذاری، توسعه و خرید کارخانجات همجوار در زمینه تولید سس مایونز در سال ۱۳۸۰ 

۲) توسعه و تولید آبمیوه پاکتی و قوطی و چای طی سالهای ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴

۳) اقدام به خرید ماشین آلات جدید از کشور ایتالیا در زمینه تولید رب گوجه فرنگی و افزایش مصرف  گوجه فرنگی به ۱۵۰۰ تن.

۴) در راستای توسعه فعالیتهای شرکت در سال ۱۳۸۶ مدیریت مجموعه اقدام به خرید واحد صنعتی بهاران گلبهار خراسان با ظرفیت ۲۰۰ تن مصرف گوجه فرنگی در شبانه روز نمود.

۵) خرید واحد روغنکشی وپنبه پاکنی درسال ۱۳۸۶

thumb-49

۶) توسعه واحد صنعتی بهاران گلبهار خراسان از واحد صنعتی کوچک به واحد صنعتی بزرگ با تجهیز مدرن ترین ماشین آلات روز اروپا از شرکت روسی کاتلی ایتالیا در زمینه تولید رب گوجه فرنگی با ظرفیت مصرف  ۱۵۰۰ تن در شبانه روز و خرید ماشین آلات تولید انواع کنسرو گوشتی و غیر گوشتی و انواع مربا.

۷) توسعه واحد روغنکشی با خرید ماشین آلات جدید تولید و استحصال روغن از دانه های روغنی سویا و کلزا افزایش ظرفیت تولید واحد روغنکشی با خرید ماشین آلات تولید سویا خوراکی و تبدیل کنجاله سویا به پروتئین سویا و آب آشامیدنی  باتوجه به امتیاز خط لوله اصلی سد دوستی به شهر مشهد در مسیر کارخانه 

۸) توسعه واحد پنبه پاک کنی با خریداری ماشین آلات تولید صنایع سلولزی (دستمال کاغذی و ……) که با این اقدام سبد کالائی تولید تبرک در صنایع غذائی و سلولزی تکمیل گردید.

۹) توسعه شرکت نوش پونه با خرید و نصب و راه اندازی  ماشین آلات خط کامل روغن خوراکی از شرکت آلفا لاوا آماده بهره برداری و خرید ماشین آلات کیک کلوچه در سطح گسترده 

۱۰) خرید باغی به وسعت ۷۳ هکتار دیوار کشی شده و با دو حلقه چاه عمیق و سیستم آبیاری قطره ای و وجود سردخانه ۲۰۰۰ تنی 

۱۱) توسعه یک واحد دامداری از ۲۰۰ راس گاوشیری به ۶۰۰ راس و تغییر ۶۰۰۰۰ متر از کل ۳۰۲۲۱۱ متر مساحت اراضی به کاربری صنعتی  جهت تولید فراورده های لبنی

۱۲) خرید امتیاز شرکت مهرانه خراسان، مبین نگار بهناز و خوشمزه خراسان با مستحدثات آماده جهت نصب خط تولید چیپس و بسته بندی حبوبات ادویه جات و ایجاد سردخانه مرکزی در جوار سایر کارخانجات 

 

تولیدکنندگان و فروشندگان محترم رب گوجه فرنگی

برای ثبت، نام شرکت خود در لیست بالا می توانید بصورت کاملا رایگان به سایت http://business247.ir مراجعه فرمایید و اطلاعات محصولات خود را ثبت نمایید. عزیزانی که درخواست حضور در قسمت VIP را دارند محصول مورد نظر خود را بصورت ویژه ثبت کنند و سپس با شماره ۰۹۳۸۸۱۵۱۳۵۸ تماس حاصل نمایند.



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...