to top

تولید کنندگان زعفران


330
زمان مطالعه: 3 دقیقه, 39 ثانیه


تولید کنندگان زعفران

لیست تولید کنندگان زعفران در ایران

۱- زعفران سحرخیز

مجموعه تولیدی تحقیقاتی زعفران سحرخیز از ابتدای شروع بکار خویش در سال ۱۳۱۱ هجری خورشیدی فعالیت در زمینه تولید و فروش زعفران و خشکبار در بالاترین سطح کیفیت، همواره بر این تلاش بوده است تا با تامین و ارائه محصولات خود به بهداشتی ترین و سالم ترین شکل ممکن ضمن ارتقا سطح کیفی بازار، به جلب رضایت و اعتماد مصرف کنندگان پرداخته که بی شک همواره بزرگترین و با ارزش ترین سرمایه این مجموعه طی این سالها بوده است. پیروی این مهم و در ادامه خط مشی همیشگی مجموعه که بر اصل توسعه، کارآفرینی و حفظ سلامت محصول استوار بوده است، بر آن شدیم تا با طراحی و ساخت اولین و بزرگترین مجموعه تولیدی نبات چوبی کاملاً مکانیزه و بدون دخالت دست، خدمتی نوین بر حسب وظیفه و رسالت خود ارائه کرده و با همراهی همیشگی شما جایگاه این محصول متبرک و سنتی- دارویی را به سطحی شایسته برسانیم.

%d8%b3%d8%ad%d8%b1-%d8%ae%db%8c%d8%b2-2

۲- زعفران شبخیز

در سال ۱۳۷۹ تصمیم گرفتیم زعفرانی با کیفیت مرغوب و متفاوت به مشتریان عرضه کنیم. سالها تلاش

کرده‌ایم  و حال در بسیاری از نقاط ایران زعفران شب‌خیز را می شناسند و آنرا بهترین گزینه برای طبخ غذاهای لذیذ ایرانی می دانند.

%d8%b4%d8%a8%d8%ae%db%8c%d8%b2

۳- زعفران مصطفوی

زعفران مصطفوی همانند بسیاری از تولید کننده های صنعتی بزرگ دنیا اهدافی چون رضایت مشتری، ارتقاء کیفیت، افزایش کمیت و کاهش قیمت را در دستور کار خود قرار داده است و با توجه به شرایط کنونی کشور و در راستای اجرای اهداف توسعه ای کشور عزیزمان ایران، ایجاد اشتغال و صدور تولیدات به سایر کشورها را نیز در برنامه خود قرار داده است و بر آن است تا با دستیابی به دانش و فن آوری روز جهان و ارائه کیفیت مطلوب تولیدات، آینده ای روشن را برای مجموعه تحت مدیریت خود رقم زند. ما اعتقاد راسخ داریم و خود را متعهد می دانیم که با تمام توان در نیل به اهداف از پیش تعیین شده تلاش نموده و محصولاتی ارائه دهیم که با استانداردهای جهانی مطابقت داشته باشد، ضمن برآورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی به لحاظ کمی و کیفی، توان اقتصادی خود را با اتکا به تولیدات کارامد خود مستحکم تر نماییم و علاوه بر این خود را کانون آموزش و فراگیری سایر تولید کنندگان در این صنعت قرار دهیم.

%d8%b2%d8%b9%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b5%d8%b7%d9%81%d9%88%db%8c

۴- زعفران آلتامیرا

مفتخریم که با معرفی این فرآورده اعلام داریم که شرکت آلتامیرا با هدف ارائه ی این محصول غذایی بی نظیر در سطح کیفی بسیار بالا و با بکارگیری مهارت و تخصص نیروهای مجرب خود سعی دارد که با ارائه و معرفی این محصول به سرتاسر دنیا خدمتی بسیار ارزنده در عرصه ی محصولات غذایی به جهان ارائه نمائیم. شرکت دکا تجارت آتی پس از سالیان متمادی فعالیت در زمینه این محصول ارزشمند و کسب تجربه و تخصص با اتکا به تجارب غنی و ارزشمند حاصله در این زمینه در حال حاضر از لحاظ کادر فنی ( اطلاعات تخصصی فنی) کارشناسی و امکانات دفتری یکی از بزرگترین شرکت های محصولات صنایع غذایی در خاورمیانه محسوب می گردد. زعفران آلتامیرا با پشتوانه تجربه چندین ساله اعضاء مجرب خود در امر تولید، فرآوری و تجارت زعفران، فعالیت رسمی خود را با هدف سلامت بیشتر جامعه آغاز کرده است. این شرکت با کسب تقدیرنامه های مختلف در نمایشگاه های مختلف روز دنیا به جهانیان اعلام داشته است زعفران را به صورت کاملا مستقیم و بدون هیچ واسطه ای تولید نموده و با بالاترین کیفیت در بسته بندی های زیبا و متنوع بدست مصرف کنندگان در سراسر جهان می رساند.

%d8%a2%d9%84%d8%aa%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7

۵- گوهر زعفران

شرکت گوهر زعفران در سال ۱۳۸۳ تاسیس گردید و با دریافت پروانه ساخت و پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تاسیس نمایندگی در کشور امارات اقدام نمود؛ سپس در سال ۱۳۸۸ موفق به کسب عنوان صادر کننده نمونه استان خراسان رضوی گردید. این شرکت زعفران را به صورت مستقیم از مزارع جمع آوری و سپس به صورت بهداشتی به انبار منتقل نموده و پس از انجام آزمایشهای فیزیکی، شیمیایی و میکروبی در آزمایشگاه شرکت و تایید شدن بر اساس کیفیت استاندارد، سورت و بسته بندی نموده و به اروپا، آسیا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه صادر می نماید.شرکت گوهر زعفران مجهز به آزمایشگاه فیزیکی، شیمیایی و میکروبی با تجهیزات مدرن، موفق به کسب گواهینامه های بسیاری از قبیل پروانه ساخت، پروانه بهره برداری و پروانه استاندارد گردیده است. گوهر زعفران مفتخر است که بهترین زعفران را با بالاترین کیفیت با بسته بندی متنوع به جهانیان ارائه نماید.

%da%af%d9%88%d9%87%d8%b1



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...