to top

تولید کنندگان کنسرو تن ماهی


628
زمان مطالعه: 2 دقیقه, 44 ثانیه


تولید کنندگان کنسرو تن ماهی

لیست کارخانجات و شرکت های تولید کننده تن ماهی (VIP)

قیمت خرید و فروش عمده تن ماهی

۱- کنسرو تن ماهی اویلا  ، تلفن :  ۸۳۸۹۳۰۰۰-۰۲۱

گروه صنعتی گلرنگ با بیش از چهل زیر مجموعه و شرکت تابعه پس از ۵ دهه فعالیت و افتخار آفرینی در صنایع شوینده و ارائه برند های نام آشنای گلرنگ، اوه،سافتلن و … در راستای تکمیل سبد محصولات خود پا به عرصه صنایع غذایی گذاشت و با معرفی شرکت  کشت و صنعت گلبرگ بهاران تولید انواع روغن های خوراکی با برند اویلا را آغاز نمود. شرکت گلرنگ پخش (از شرکت های پخش تابعه گلرنگ) پخش محصولات اویلا را بر عهده دارد.

ton-mahi

اویلا با هدف ارائه سبد کامل محصول، طیف گسترده و متنوعی از روغنهای خوراکی متناسب با هر نوع پخت و پز و رژیم غذایی را در برنامه تولید و توسعه خود قرار داده است.

۲- تن ماهی پردیس (گلستان) ، تلفن: ۴۸۶۳۱۰۰۰

 گلستان ، پس از نیم قرن تلاش همچنان می کوشد تا با کمک تجربیات اندوخته شده در این ۵۰ سال کالاهایی قابل اعتماد و با کیفیت تولید نماید .

• سال ۱۳۳۲ آغازی بود بر تلاشی بی وقفه برای اعتلای نام ایران زمین .

• دهه ۴۰ شمسی این تلاش بی وقفه سهم بازار گلستان را افزایش داد و گلستان را به یکی از معتبرترین نامهای تجاری ایرانی تبدیل نمود .
• دهه ۵۰ ، مدیران گلستان توسعه ساختاری را در اولویت برنامه های خود قرار دهند و با ایجاد تنوع در محصول و نام تجاری، کسب و کار خود را توسعه دادند.
• دهه ۶۰ با وجود مشکلات اقتصادی و درگیری کشور در جنگی ناخواسته ، گلستان کوشید با نو آوری در ساخت و تولید ماشین آلات در داخل کشور جبران کمبودهای ناشی از جنگ را بنماید .
• دهه ۷۰ همراه با ثبات اقتصادی و ارتقا توان اقتصادی کشور ، زیر ساختهای نوین فن آوری و اطلاعاتی را در کل گروه به روز و کارآمد نمود .
• دهه ۸۰ با ترسیم چشم انداز همکاری با موسسات بزرگ و معتبر بین المللی همراه بود. حرکت در مسیر این چشم انداز منجر به ورود نامهای تجاری معتبری چون توینینگر به بازار ایران شد .

10-1

۳– تن ماهی تحفه  تلفن: ۰۲۱۶۶۵۹۲۶۰۲

 محصولات دریایی تحفه از سال ۱۳۸۳ با هدف توسعه فرهنگ مصرف ماهی در کشور وارد بازار گردید.

محصولات کنسروی این مجموعه، در مجتمع تولیدی ساحل صید کنارک در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع، و زیربنـای ۹۰۰۰ متر مربـع با بهـره گیـری از تکنـولـوژی های روز دنیا و کادری متـخصص با امـکان تولیـد ۱۵۰/۰۰۰/۰۰ قوطی در سال تولید می گردد.

 

menu_icon_icon2

۴- تن ماهی شیلانه ، تلفن: ۰۲۱-۸۸۹۵۰۷۲۲

شرکت  کنسرو سازی شیلانه در سال ۱۳۵۹ در محل قزوین شهر صنعتی البرز با هدف تولید کنسرو ماهی تون احداث شد.

این شرکت دارای ۱۶،۴۰۴ متر مساحت کل و دارای سالن تولید به مساحت ۲،۷۴۸ متر مربع می باشد همچنین دارای پنج سردخانه جمعاً با ظرفیت ۵،۰۰۰ تن ماهی می باشد که از این نظر دارای رتبه اول در استان می باشد.

 

can

 

۵- تن ماهی بندر عباس ، تلفن ۱۳-۰۷۶۳۲۵۶۱۰۱۰

از سال ۱۳۱۵ درحـوزه خـلیج فـارس شایـد ایـران اولـیـن کـشـوری اسـت که بـرای نخسـتیـن بار در راه پـیاده کـردن روشهـای نـویـن صـید و فـرآوری شیـلاتی درآبـهای خـلیـج فــارس و دریـای عــمان بـا استـفـاده از کشـتی هـای تحـقیقاتی و کـارشـناسان مـختـلف اقدام نموده و نسـبـت به تعـیین انـواع طـبقـه بـندی آبـزیان خـلیج فـارس و ارزیابی ذخایـراز جمله تون ماهیان و ساردین مبـادرت کرده است.

download-1



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...