to top

فرآیند بسته بندی زعفران


278
زمان مطالعه: 1 دقیقه, 30 ثانیه


فرآیند بسته بندی زعفران

انقلاب صنعتی تحول بزرگی در تولید محصولات کارخانجات مختلف پدید آورد. چرا که بعد از آن کالاهای مختلفی وارد بازار شدند. کم کم تنوع کالا نیز زیاد شد و رقابت بین تولیدکنندگان فزونی یافت. همان موقع بود که هندوستان نیز به جمع تولیدکنندگان کالا اضافه شد. در ادامه ی این فرایند علوم دیگر نیز پیشرفت کردند و به عوامل مهم در زمینه ی فروش افزوده شدند.

 با توسعه ی روز به روز صنعت بسته بندی ، صنعت نسبت به دیگر صنایع گوی سبقت را ربود و سبب شد سهم زیادی از بودجه ی دیگر تولیدی ها به بخش بسته بندی آنها اختصاص یابد.

 

​صنعت کاران متحد یکی از بهترین شرکت های طراحی و تولید انواع ماشین آلات صنعتی می باشد. که دارای بهترین دستگاه بسته بندی ،دستگاه خشک کن ، دستگاه بسته بندی خانگی می باشد . شما می توانید جهت سورت و بسته بندی انواع محصولات کشاورزی خود از دستگاه های این شرکت استفاده نمایید.

شرکت صنعت کاران متحد درخشان ،طراح، سازنده ، تولید کننده و صادر کننده ماشین آلات صنابع غذایی- دارویی و آشامیدنی با توکل به عنایات حضرت حق و با اتکا به نیروی متخصص داخلی در سال ۱۳۸۶ به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه طراحی وساخت ماشین آلات صنایع غذایی ، دارویی و آشامیدنی آغاز نموده است. این شرکت با توجه به پشتوانه فنی و علمی خود در ابتدا با ساخت ماشین آلات فرآوری و بسته بندی مواد غذایی فعالیت خود را آغاز نموده و با توجه به اقدامات گسترده در زمینه ساخت ماشین آلات موفق به راه اندازی بیش از ۸۰۰ کارخانه در داخل کشور و صادرات به ۲۰ کشور دنیا گردیده است.این شرکت موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی (ISO۹۰۰۱-۱۴۰۰۱-۱۸۰۰۱) و نشان CE اروپا در سیستم مدیریت کیفیت شده است، همچنین دارای چندین ثبت اختراع و نوآوری در زمینه تولید ماشین الات مواد غذایی میباشد.



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...