to top

دلی مانجو چیست؟ 09198133353


18882
زمان مطالعه: 4 دقیقه, 24 ثانیه


دلی مانجو چیست؟ 09198133353

دلی مانجو چیست ؟ - دستگاه دلی مانجو -قیمت دستگاه دلی مانجو - فروشنده دستگاه دلی مانجو

09198133353دلی مانجو

علت نامگذاری محصولات شما با کلمه "دلی" چیست؟
واژه "دلی" امروزه در بسیاری از صنایع غذایی دنیا کاربرد داشته که برگرفته از کلمه “Delicious” به معنی "خوشمزه" میباشد.


شما دستگاه می فروشید و یا نمایندگی می دهید؟
پس از بررسی شرایط موجود و عقد قرارداد نمایندگی با فروش دستگاه اعطاء می گردد.


راه اندازی یک شعبه در چه مکانی توصیه می شود؟
بهترین مکان جهت راه اندازی دلی مانجو مراکز و یا معابر پر رفت و آمد و مجیک پاپ و دلی پاپ در محیط های باز و پر تردد توصیه می شود.


آیا قیمت محصولات شما در نقاط مختلف ایران یکسان است؟
بله، سیاست کلی این مجموعه مبتنی بر حفظ کیفیت، قیمت و طرح یکسان در سراسر ایران عزیزمان
می باشد.


آیا می توان مواد اولیه محصولات شما را جهت تهیه مشابه خانگی استفاده نمود؟
متاسفانه خیر، با توجه به نوع مواد اولیه که صرفا ً جهت این نوع ماشین آلات تهیه گردیده، مصرف کنندگان عزیز می بایست نسبت به تهیه محصول از شعبات اقدام نمایند.


دلی گروپ در حال حاضر چه محصولاتی را ارائه می نماید؟
این مجموعه در تولید و عرضه انواع کیک و نان فیبری در محل در سطح ایران پیشرو بوده که در حال حاضر محصولاتی از قبیل دلی مانجو، مجیک پاپ، دلی پاپ، دلی وافل، دلی چوریتو، دلی باب و ... تولید و عرضه می نماید.


مواد اولیه دلی مانجو چیست؟
دلی مانجو تهیه شده از آرد بهبود یافته که دارای پایه آرد گندم بوده و نوعی کرم کاستارد که در حال حاضر دارای بالاترین کیفیت میباشد تهیه می گردد.


مواد اولیه دلی مانجو به چه صورت تامین می شود؟
در تهران به صورت خمیر آماده و جهت شهرستانها به صورت آرد تهیه می شود.


آیا در تهیه دلی مانجو از روغن استفاده می شود؟
در تولید کیک توسط دستگاه از روغن استفاده نمی شود چون اساسا ً کیک دلی مانجو با سیستم حرارت غیر مستقیم پخته می شود، صرفا ً از نوعی روغن قالب جهت جداسازی کیک از قالب استفاده می شود.


آیا دستگاه دلی مانجو قابلیت تولید کیک کرم دار با اشکال دیگر را دارد؟
بله، در حال حاضر قالبهای مختلفی برای تولید کیک کرم دار وجود دارد ولی دلی مانجو به شکل خوشه ذرت به صورت رایج در بیش از 45 کشور دنیا تولید می شود.


آیا می توان از دستگاه دلی مانجو به صورت صنعتی استفاده کرد؟
بله، ولی با توجه به سیاست کلی این مجموعه مبنی بر ارائه محصول تازه و بدون افزودن مواد نگهدارنده، این ماشین آلات صرفا ً به اماکنی غیر از کارخانه های صنعتی ارائه می گردد.

آیا دلی مانجو یک کیک رژیمی است؟
خیر، در حال حاضر با توجه به اینکه در ترکیبات این کیک شکر سفید اضافه می شود، نمی توان آنرا رژیمی تلقی نمود ولی در آینده نزدیک به دنبال جایگزینی نوعی شیرین کننده با پایه گیاهی هستیم که حدود 300 برابر شکر شیرین تر است.


زمان نگهداری دلی مانجو چه مدت می باشد؟
با توجه به عدم استفاده از مواد نگهدارنده در کیک نگهداری آن خارج از محیط خنک (مانند یخچال) برای مدت طولانی توصیه نمی شود ولی پس از تهیه از شعبات می توان به مدت چند ساعت در بسته بندی مربوطه نگهداری نمود و اگر تمایل به استفاده به صورت گرم دارید آن را توسط مایکروویو ویا اوون گرم نمایید.


دلی مانجو در چند بسته بندی ارائه می گردد؟
در حال حاضر سه نوع بسته بندی در دنیا و ایران به صورت بسته کاغذی، کیف دستی و کیف هدیه و به تعداد 16،8 و 24 عدد دلی مانجو ارائه می گردد.

مواد اولیه مجیک پاپ و دلی پاپ از چه چیزی تهیه شده است؟
مواد اصلی این دو محصول آرد گندم (حدود 99 درصد) و حدود یک درصد روغن سویا بوده که به صورت گرانول پس از رطوبت دهی و در طعم های مختلف جهت تولید به دستگاه داده می شود.


اخیرا ً در بازار نوعی مجیک پاپ عرضه می شود، آیا این محصول مربوط به شما می باشد؟
خیر، محصول مربوطه ارتباط به تولیدات این مجموعه نداشته و محصول ما با علامت تجاری به ثبت رسیده به نام "مجیک پاپ" و با مجوز وزارت بهداشت و درمان تولید و عرضه می شود. ضمنا ًدستگاه مجیک پاپ برای اولین بار در کشور کره جنوبی توسط شرکت “Delice” تولید و در نقاط مختلف دنیا ثبت اختراع گردیده ولیکن متاسفانه اخیرا ً یک شرکت نسبت به کپی دستگاه مربوطه در سطح محدود اقدام نموده است.


آیا مجیک پاپ و دلی پاپ اسنک رژیمی است؟
بررسی ها نشانگر آن است که با توجه به عدم استفاده از شکر و یا روغن در این نوع محصولات می توان آن را نوعی اسنک رژیمی تلقی نمود.


نحوه مصرف مجیک پاپ و دلی پاپ چگونه می باشد؟
اساسا ً ذائقه هر فرد در صرف هر وعده غذایی متفاوت است، ولیکن در حال حاضر در کشورهای اروپایی و آمریکا این محصول را بعنوان یک اسنک و با انواع بستنی، پنیر، خامه، مربا و حتی انواع ژامبون ها و یا به صورت عادی میل می نمایند.


منشاء دلی وافل و دلی چوریتو از کجا می باشد؟
این دو، محصول آشنا چند دهه اخیر در اروپا و خصوصا ً کشورهای ایتالیا،آلمان،اسپانیا و اسکاندیناوی بوده که پس از تهیه با انواع شکلات، خامه و میوه های تازه ارائه می شود.



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...