خرید سنگ
to top

مشخصات بیل مکانیکی دوسان


2075
زمان مطالعه: 3 دقیقه, 9 ثانیه



بیل دوسان

بیل دوسان یکی از پرافتخار ترین بیل ها در جهان میباشد...

شرکت دوسان Doosan  تولید کننده انواع ماشین آلات راهسازی ، موتور دیزل و ژنراتور است که از محبوب ترین شرکت های تولید کننده ماشین آلات راهسازی از جمله بیل مکانیکی ، لودر و … به شمار می آید. دوسان در بازار ایران با عرضه بیل های مکانیکی و ماشین آلات سنگین با کیفیت توانسته جایگاه محبوبی را به دست آورد و در لیست بهترین شرکت های تولید کننده تجهیزات سنگین جهان قرار گیرد.

جا داره در مورد این شرکت توضیحاتی دهیم:

شرکت دوسان (Doosan) یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان راه سازی ، تجهیزات صنعت و معدن، ساختمان، عمران و خدمات شهری می باشد. بنیان اصلی شکل گیری این کمپانی بر اساس فلسفه و هدف های این شرکت در جهت تولید و سرعت بخشیدن به کسب و کار ساخت  و ساز بوده است.

ایده گروه ماشین الات راهسازی دوسان پایه و اساس ورشد و موفقیت این شرکت کره ای در مدت یک قرن گذشته بوده است.دوسان در سال 1896 تاسیس شده که با توجه به این سابقه غنی،رشد به سزایی داشته است،نام دوسان از دو کلمه کره ای تشکیل شده که کلمهDoo به معنی یک واحد یک پارچه،و کلمه SAN یه معنای کوه می باشد، حتی اسم این شرکت هم بر اساس یک تیم مستحکم و پایدار شکل گرفته است.

alt

شرکت دوسان جزء آن دسته کمپانی هایی به شمار می رود که سریعترین زیرساخت های کسب و کار شهری و اجتماعی را تشکیل داده است. راه حل های اساسی این برند در بهبود عملکرد ماشین های راهسازی و خدمات شهری پیشبرد عظیمی در رشد جوامع و ساخت و ساز در پنج قاره را ایجاد نموده است.

دوسان محصولاتی همچون انواع بیل مکانیکی (چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری) ، لودر چرخ لاستیکی، دامپتراک، مینی بیل مکانیکی (چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی) و لیفتراک را هرساله با توجه به جدیدترین تکنولوژی های روز تولید میکند.

شرکت دوسان علاوه بر تولید ماشین های فوق، تولید کننده قطعات جانبی و لوازم یدکی از جمله: باکت بیل و مینی بیل مکانیکی، چکش هیدرولیکی(پیکور)، اتصالات سریع، ریپر، بلوک سیلندر، پمپ هیدرولیک، پمپ موتور،  قطعات زیر و بند و … را به صورت مستقل تولید می کند.

alt

شرکت دناما: به عنوان  واردکننده قطعات و لوازم یدکی بیل های مکانیکی دوسان فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت شامل انواع قطعات زیر و بند ، قطعات موتور ، قطعات هیدرولیک و پمپ مادر ، قطعات و تجهزات داخل کابین، لوازم برقی ، فیلتر ، گیربکس و انواع چرخدنده ها ، انواع صفحه گرافیتی ، واشر ، چهارشاخه،  و سایر لوازم جانبی می باشد.

این دستگاه موارد استفاده بسیاری دارد ازجمله:

حفر کانال، گودال، زیرسازی

حمل مواد

برش توسط ادوات هیدرولیکی

تخریب

گود برداری برای ساخت ساختمان

خاک برداری

تسطیح زمین

معدنکاری

لایروبی رودخانه

بیل مکانیکی جز ماشین آلات و تجهیزات سنگین است که دارای بازوی مفصلی، باکت و کابین چرخان (اتاقک) می‌شوند. محل کابین در بالای سر شاسی با چرخ لاستیکی یا چرخ زنجیری است.

alt

بیل دوسان نیز مانند بیل های دیگر به دو بخش تقسیم شده است

بیل دوسان چرخ لاستیکی و بیل دوسان زنجیری

بیل مکانیکی چرخ زنجیری و بیل مکانیکی چرخ لاستیکی که هر کدام متناسب با نوع محل کاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرد مانند محیط‌های کوهستانی، شهری، بیابانی و

رای کار با بیل مکانیکی انتخاب اندازه صحیح ماشین وبیل اهمیت زیادی دارد و نوع خاک و شرایط کارگاه موارد تعیین‌کننده‌ای هستند.
علاوه بر این موارد دیگری را باید در نظر گرفت که برخی از آن‌ها عبارتند از:

زاویه گردش

زهکشی

دسترسی به محل کار

شرایط سطح کار

جهبه حفاری

جام بیل مکانیکی با توجه به شرایط کاری، اندازه و نوع مصالح جابه‌جا شونده، افزایش راندمان خاکبرداری و بارگیری به چهار مورد ذیل تقسیم‌بندی شده:

سنگین کار

استفاده عمومی

سبک کار

جابه جایی مواد

برای مشاوره با مهندس فردوسی 09198133353تماس حاصل فرمایید

 



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...